Monday 5 February 2018

빠른 스톡 옵션 추가


Quicken Watch List로 주식을 추적하는 법.


마네킹을위한 올인원 데스크 참조를 빠르게하십시오.


Quicken Watch List에 주식 및 기타 투자를 추가하면이를 추적하는 데 도움이됩니다. 감시 목록을 설정할 때 소유하고있는 주식, 소유하고자하는 주식, 관심있는 것과 유사한 주식, 주식 인덱스 및 모니터링하려는 모든 유형의 투자를 나열 할 수 있습니다.


Quicken에서 감시 목록을 설정하는 방법은 다음과 같습니다.


1 계정 표시 줄의 Investing Center를 클릭하여 Investing Center를 엽니 다.


오늘의 데이터 탭이 선택되어 있는지 확인하십시오.


2 감시 목록이 화면 하단에 나타날 때까지 아래로 스크롤합니다.


주시 목록에 증권이 없더라도 목록이 표시되어 채울 준비가됩니다.


3 보안 추가 단추를 클릭하십시오.


보안 추가 단추는 감시 목록 화면의 맨 아래에 있습니다.


4 나타나는 창에서 추적 할 보안의 티커 기호를 입력하십시오.


티커 기호를 모르면 보안 이름 (또는 가장 적합한 것으로 추측)을 입력하고 조회 버튼을 클릭하십시오. Quicken은 Quicken으로 이동하여 보안 검색을 시작합니다. 웬일인지 (회사 이름이나 회사의 이름이 잘못 입력 된 것처럼 보이지 않는 경우) Quicken은 보안을 찾지 못했고 다른 소스를 통해 증권 시세표를 검색하지 않습니다. 인터넷.


5 티커 기호가 나타나면 다음을 클릭하십시오.


Quicken은 온라인으로 홉을 들고 보안 이름과 보안 유형을 찾습니다. Quicken이 찾은 것을 보여주는 작은 상자가 나타납니다.


6 다음을 클릭하여 보안을 적용하십시오.


신속 검색에 관심이있는 보안이 있는지 확인하십시오. 빠르게 추가 할 보안 추가 창에 나타나는 보안이 잘못된 보안이면 취소를 클릭하고 다시 시도하십시오. 올바른 보안이 나타나면 다음을 클릭하고 감시 목록에 보안을 추가합니다. 이 작업을 다시 수행 할 것인지 묻는 창이 나타납니다. & # 8212; 예 또는 아니요를 선택한 다음 완료를 클릭합니다.


제한된 재고 추적


제가 오늘 말씀 드렸듯이, 회사의 직원에게는 3 년 후에 만 ​​주식이 제한적으로 부여됩니다. 저는 개인 재정을 추적하는 데 사용하는 Quicken의 가치를 추적하는 방법을 결정하기 위해 조사를하기로 결정했습니다.


Google 조사를 통해 알 수 있듯이 제한된 주식을 순자산의 일부로 추적하지 않습니다. 소프트웨어보다 익숙한 사람들은 제한된 주식이 보통주가되는 날짜에 대한 경고를 설정하기 위해 미래의 거래 (예금의 날짜)를 기록하거나 Quicken의 미리 알림 기능을 사용하는 것이 좋습니다.


나는 동의 할 지 모르겠다. Quicken은 옵션이 행사 될 때까지 실제 가치가없는 주식 옵션을 추적합니다. 제한된 주식은 그렇게 많이 다른가요? 예를 들어, 2009 년 회사와 함께하지 않은 경우에 조끼가 실현되지 않을 가능성이 있지만 주식의 가치가 현재의 순자산 가치에 포함되어야합니까?


2016 년 10 월 9 일에 업데이트되어 원래 2006 년 3 월 15 일에 게시되었습니다.


Luke Landes는 소비주의 해설의 창시자입니다. 그는 1995 년부터 인터넷 블로그 및 글을 쓰고 있으며 1991 년부터 온라인 커뮤니티를 구축 해왔다. Luke Landes에 대해 더 자세히 알아보고 트위터를 팔로우.


Luke Landes의 모든 기사보기


Consumerism Commentary에서 관련 기사를 읽으십시오.


지난주에 제한된 주식 (약 300 주)이 유예되면 세금을내는 데 1/3을 팔았습니다. 그러나 제한된 주식이 수여되고 기한이 끝나기 전에 제한된 단위의 수에 대한 배당금을 받았습니다. Quicken에서 어떻게 설명 할 지 모르겠습니다.


회사에서 설명하는 방식으로, 우리는 '여분의'& nbsp; 제한된 재고 단위로, 현재와 가득 된 날짜 사이에보고 될 배당금을 나타냅니다. 따라서 시간이 지남에 따라 계정에 배당금이 발생하지 않습니다.


당신이 3 년 동안 그것을 소유하지 않았기 때문에 나는 개인적으로 그것을 추적하지 않을 것입니다.


아니요, 사람의 순자산은 미래 수익을 반영하지 않아야합니다. 현재 소유하고있는 모든 것을 포함해야하며 현재 빚진 모든 것을 뺀 것입니다. 사람들이 순자산 계산에 미래 수입을 포함 시키려면 연금의 NPV, 사회 보장 수입의 NPV 등을 포함시켜야합니다. 단지 의미가 없습니다.


주식 보조금을 보너스 봉급으로 생각하면 길을 볼 수 있습니다. 다음 달 정기 급여를 순자산에 포함시키지 마십시오. 주식 보조금도 다르지 않습니다.


아, 내 회사에서했던 방식과 다름. 제한된 주식이 기각되기 전에 실제로 분기말에 월급에서 수입으로 배당금을 받았습니다.


아마도 스톡 옵션 부여로 현물 가격을 0으로 추적 할 수 있습니다.


가득되지 않은 주식에 대한 배당금을 지급받는 경우 배당금을 별도로 추적해야 할 수도 있습니다.


스톡 옵션은 행사 될 때까지 실질 가치가 없다.


스톡 옵션 부여는 행사하지 않고 가득 될 때까지는 가치가 없다.


나는 RSU (Restricted Stock Units)가 기각 될 때까지 그냥 무시해야한다는 주장에 동의하지 않는다. 같은 장소에서 일하면서 포트폴리오 균형을 잡으려고 할 때 그 주식에 대해 알고 싶을 것입니다. 회사 X에서 일하는 것을 고려해보십시오. 이 회사에서는 할인 된 가격으로 직원 주식 구매 계획 (ESPP)을 보유하고 스톡 옵션 계획 (SO)을 보유하고 있으며 RSU에 대한 기회를 얻었습니다.


포트폴리오에 4 개의 잠재적 소스 (Market, ESPP, SO, RSU)에서 X의 주식이 포함되어 있고 포트폴리오 균형을 잡으려는 경우, 이러한 것들의 전체 그림을보고 싶을 것입니다. 예를 들어, RSU 또는 SO가 X 사가 있음을 인정하여 시장에서 주식 또는 ESPP 주식을 구매했습니다.


Quicken이이 유형을 사용하도록 설정해야한다고 생각합니다. & # 8221; 그들은 이미 보유하고있는 Stock Option 유형의 간단한 확장과 함께 거래를 할 수 있지만 비용이 전혀 들지 않는 뉘앙스와 다른 모든 세금 영향을 포함합니다 (나는 다르다고 생각하지만 현재 세부 사항에는 명확하지 않습니다).


나는 그들이 가치가 없다고 생각하기 때문에이 RSUs를 무시하는 것은 정말 나쁜 생각이라고 생각합니다. 그들은 스톡 옵션만큼 가치가있어 추적 할 필요가 있습니다.


몇 가지 사례 : A) 내가 은퇴하면 RSU를 받는다. 그들은 확실한 존재로서 가치가 있습니까?


B) 내가 죽으면 내 아내가 RSUs를 얻는다. 그들이 그녀에게 빚진 사실을 기록하지 않고 그녀가 결코 그것을 얻지 못한다면 그것은 위대 할까?


이들은 행사 가격이 0 인 스톡 옵션이 없습니다. 그들은 주식을 가득 채우기 전이라도 평생 배당을 할 수 있으며, 운동시 즉시 과세 대상이됩니다. 실제로 일부 회사는 자동으로 세금 부분을 판매합니다. Quicken은이 거래를 기록하는 방법이 필요합니다.


RSU를 & lt; 주식 추가 & quot;로 사전 입력했습니다. 미래의 시간에. 기한이 끝나면 & quot; 구입 한 주식 & quot; 항목을 수정했습니다. 다른 3 가지 거래와 함께 계좌에 현금이 들어 있습니다. RSU 수입의 새 급여 하위 카테고리가있는 소득 항목이 하나 있습니다. 지분을 커버하기위한 또 하나의 판매. 세 번째 & nbsp; 인출 & # 8221; FICA 세금 및 메디 케어 세금을 충당하기 위해 분할로 미국 정부에 현금을 지불해야합니다.


Quicken의 스톡 옵션 마법사에 RSU를 구속하려고했던 것과 비교해 볼 때이 접근 방식이 가장 좋습니다. (Quicken 2010 Premier에서는 여전히 마법사에서 RSU 선택의 여지가 없지만 놀랍습니다!). 그러나 원천 징수를 하나의 출금 거래로 게시하는 대신 여러 가지 '기타 경비'로 입력하는 것이 좋습니다. 거래, 각각 오른쪽 카테고리. 스플릿을 사용하여 하나의 WIthdraw를 사용하려고했을 때, & # 82; Investing Activity & # 8221; 번호는 꺼져 있었지만 여러 가지 MiscExpense 트랜잭션을 사용할 때 좋았습니다.


나는 이것을 조금 더 단순화 시켰지만 이것이 당신을 위해 효과가 있는지 확인해야한다. 먼저 RSU Grant라는 새로운 하위 카테고리를 만들었습니다. & # 8220; 급여 & # 8221; 범주. (위의 EdP와 유사)


1) 나는 분할 거래로 예금에 들어갔다 : 하나는 긍정적이고 & nbsp; '급여 : RSU 교부금 & # 8221; 금액은 주식 x 시장 가치의 수이고, 그 다음 관련된 세금 항목 각각에 대한 항목 (연방, 주, 메디 케어 등)입니다. 따라서 기본적으로 거래 총액은 급여 : RSU 보조금에서 세금 및 금액은 현금으로 입금됩니다.


2) 상기 (2)의 거래 합계를 사용하여 남은 주식을 시가로 매수하십시오.


이 두 거래의 끝에서 나는 달러 (과세 금액), 세금 납부액 및 시가 (남은 비용 기준)로 남은 RSU 보조금으로 끝났습니다.


여기에는 최소한 두 가지 방법으로 회사에서 이러한 작업을 수행합니다. 하나는 & quot; 제한된 주식 & quot;이라고합니다. & # 8221; 이 방법에서는 실제로 주식의 소유자이지만 인증서를 얻지 못하면 조끼까지 판매 할 수 없습니다. 그 동안 귀하는 소유주이므로 배당금과 그 주식을 투표 할 수있는 권리를 얻습니다. 전형적으로 배당금은 고용주 기반 소득이기 때문에 고용 된 공제와 함께 정규 급여 수표로 지급됩니다. 두 번째 방법은 & # 8220; 제한된 재고 단위 & # 8221; (RSUs). 이 경우 귀하는 귀하에게 & quot; 단위 & quot; 이는 주식의 주식을 나타내지 만 실제 주식은 아닙니다. 당신이 가득 차면, 단위는 주식 몫으로 변환됩니다. 그 동안 주식을 투표 할 권리가 없습니다. 또한 배당금을받지는 않겠지 만, 얻게 될 배당금을 나타내는 추가 RSU를 얻게 될 것입니다. 이 배당금은 또한 귀하가 가득되었을 때 주식으로 전환 될 것입니다. 그러나 귀하의 고용이 가득되기 전에 끝나면 두 경우 모두 주식을 얻지 않으며 RSU의 경우 배당금을받지 못합니다.


나는 팝업 창에 다음과 같이 명시된 행사 가격 0의 주식 옵션을 Quicken에 입력하려고 시도했습니다. 직원 주식 옵션에는 행사 가격이 있어야합니다. 주식 보조금을 수령했거나받을 예정이라면 주식을 계정에 추가해야합니다. & # 8221; 희망이 도움이됩니다.


모든 것보다 훨씬 쉽습니다. Quicken을 사용하는 경우 정기적 인 월급을 기록하는 것이 좋습니다. Quicken의 투자 계정에 현금 예치금을 보내면 오늘 주식 확인서를 찍어서 오늘의 급여 수표와 똑같은 방법으로 주식을 투자하게됩니다. 소득 계좌, 세금 공제액 등을 기재하십시오. RSA가 정기적 인 수입으로 기록되고 정기적 인 세금이 부과되기 때문입니다. 그런 다음 같은 날에 돈을받은 금액으로 주식을 구입할 수 있습니다. 모든 것이 모두 덮여 있습니다.


죄송합니다. 투자 계정에서 소득 계정이 증가 할 신용 잔액이되고 세금이 차변이 될 것이므로 음수로 전체 금액을 입력해야하고 모든 세금을 양수로 입력해야한다는 점을 잊어 버렸습니다. 잔액 & # 8230; 당신은 아마 이미이 사실을 알고 있습니다. 단지 제가 언급 한 것일뿐입니다.


코멘트를 남겨주세요.


거래 및 보너스.


소비주의 해설에서 더 많은 것.


광고주 공개 :이 사이트에 게재되는 많은 저축 쿠폰은이 웹 사이트가 여기에 열거 된 것에 대한 보상을받는 광고주의 것입니다. 이 보상은 상품이 사이트에 표시되는 방식 및 위치 (예 : 표시되는 순서 포함)에 영향을 줄 수 있습니다. 이 제안은 이용 가능한 모든 예금 계좌를 나타내는 것은 아닙니다. 광고 문안 공개 :이 콘텐츠는 은행 광고주가 제공하거나 위임하지 않았습니다. 여기에 제시된 의견은 은행 광고주의 의견이 아닌 저자의 의견이며 은행 광고주가 검토, 승인 또는 승인하지 않았습니다. 이 사이트는 은행 광고주 Affiliate Program을 통해 보완 될 수 있습니다. UGC 공개 : 이러한 응답은 은행 광고주가 제공하거나 위임하지 않습니다. 응답은 은행 광고주가 검토, 승인 또는 승인하지 않았습니다. 모든 게시물 및 / 또는 질문에 답변을 제공하는 것은 은행 광고주의 책임이 아닙니다.


신속한 대안 & # 8211; 더 나은 것이 있습니까?


Quicken은 30 년이 넘는 역사를 자랑하는 가장 오래되고 인정받는 개인 금융 프로그램 중 하나입니다. 그러나 많은 사용자들에게 그것은 단지 그것을 잘라 내지 못했습니다.


Quicken의 초판본은 1983 년에 릴리스되었습니다. & # 8212; 월드 와이드 웹이 생방송되기 훨씬 전에. 이전 주인 인 인튜이트 (Intuit)가 개발 한 Quicken은 개인 금융 관리를위한 견고하고 힘든 소프트웨어 솔루션이었습니다.


그러나 실제로 삶의 모든면이 온라인에 접어 들면서 모든 것이 바뀌 었습니다.


민트가 빨리 날아 오르는 방법.


Quicken의 몰락은 Quicken, Quickbooks 및 TurboTax의 소유자 인 Intuit가 Mint를 구입하여 해당 제품 포트폴리오에 추가 한 2009 년 9 월까지 거슬러 올라갑니다. 그 후 Intuit는 Quicken Online이라고하는 Quicken의 온라인 버전을 거의 동일한 기능 세트를 제공하는 Mint와 병행하여 운영했습니다. 2009 년 말 Intuituit는 Quicken Online이 Mint에 병합 될 것이라고 발표했습니다. 이것은 Quicken이 Intuit에서 유리하게 보이지 않는 첫 번째 큰 신호였습니다. 기존 Quicken Online 사용자는 과거 데이터를 마이그레이션 할 수없는 불안한 상황에 처해있었습니다.


Quicken Desktop 사용자는 매년 프로그램이 업데이트되고 사모 투자 회사 (private equity firm)에 팔렸음에도 잘 해나갔습니다. 하지만 그건 그게 완벽하다는 뜻은 아닙니다.


왜 그것이 빨리 빠져 나올 시간 일지 모릅니다.


Millenials 및 기타 기술에 정통한 개인 금융 애호가에게 서비스를 호소하지 못하게하는 Quicken의 데스크탑 프로그램에는 많은 단점이 있습니다. 여기 Quicken의 단점 중 일부는 더 나은 Quicken 대안과 비교됩니다.


배경 자동 업데이트가 없습니다. 은행 계좌 연결을 관리하기위한 어색한 프로세스. 컴퓨터에 저장된 데이터는 컴퓨터가 손상되어 손실 될 수 있습니다. 더 많은 기능을 위해 가격이 더 높은 여러 버전. 일부 기능은 Windows 또는 Mac 버전에서 사용할 수 없습니다. 전화 앱을 보려면 데스크톱 버전이 필요합니다. Quicken은 다른 프로그램이 지원하는 일부 은행 및 금융 회사를 지원하지 않습니다. Quicken은 비쌀 수 있지만 대부분의 Quicken 대안은 무료입니다.


Quicken이 강력한 제품으로 돋보이는 곳 중 하나는 시간이 지남에 따라 투자를 추적하는 것입니다. 그러나 비용 기반 및 잠재적 인 세금을 추적하는 가장 중요한 기능은 계정에 로그인 할 때 대부분의 중개 웹 사이트에 내장되어 있습니다.


2018에 대한 대안.


좋은 대안이 있지만 데스크톱 기반 개인 금융 애플 리케이션의 목록은 매우 짧습니다. 사실, Quicken에는 많은 경쟁이 없습니다. 그리고 이러한 모든 서비스가 귀하의 개인 금융 필요를 충족시키는 것은 아닙니다. 따라서 우리의 상세한 리뷰를 읽고 귀하의 상황에 가장 적합한 것을 결정하는 것이 중요합니다.


오늘날 가장 흥미로운 서비스는 아래의 몇 가지 옵션을 포함하여 웹 기반입니다. 그러나 데스크톱 소프트웨어 대신 온라인 개인 금융 관리로 전환하려는 경우 Mint 대안 기사에서 흥미로운 옵션을 찾을 수 있습니다.


개인 자본.


개인 자본은 지출, 저축 및 투자 계정을 동기화하는 훌륭한 개인 금융 애플 리케이션입니다. 사용하기 쉽고 무료입니다! Personal Capital은 투자 포트폴리오에 대한 철저한 검진을 완료하는 강력한 기능을 갖추고 있습니다. 그러나 자산 관리 서비스는 다른 로보 어드바이저보다 비쌉니다.


재정 전체보기 강력한 투자 확인 많은 애플 리케이션을 통한 지원 You Index 사용하기 쉬운 알 수없는 자산의 커스텀 할당 훌륭한보고 포괄적 인 자산 관리 수수료.


자산 배분은 사용자 정의 할 수 없음 예산 도구 필요성 개선 비싼 자산 관리 서비스를 조정할 수 없음 자산 관리를위한 높은 수준 높음 Quicken에서 가져 오기 옵션 없음.


투자에 중점을 둔 웹 기반 금융 애플리케이션을 찾고 있다면 개인 자본을 권장합니다. 사실, 우리는 최고의 투자 애플 리케이션의 목록에 있습니다. Personal Capital은 예산 편성에 많은 돈을 투자 한 Mint와 달리 은퇴를위한 투자와 저축을 강조합니다. 이 앱으로 비용을 추적 할 수 있지만 투자 계획을 만들 수도 있습니다. & # 8212; 심지어 앱에서 귀하의 투자 수수료를 분석하고 피할 수있게하십시오. 우리의 편집장 인 래리 루드비히 (Larry Ludwig)는 Quicken을 Personal Capital으로 대체하고 여기에 이유를 나열했습니다.


이 무료 앱은 모든 계정을 하나의 대시 보드에 요약하여 투자에 중점을 둡니다. 예산 책정 도구는 부족한 편이지만 투자 비용을 절감하고 장기적인 성장을위한 포트폴리오를 관리하는 데 도움이됩니다.


당신은 예산이 필요합니다 (YNAB)는 시장에서 인기있는 예산 책정 애플 리케이션 중 하나이며, 좋은 이유입니다. 비용이 거의 들지 않고 훌륭한 동기화 기능이 있습니다. YNAB는 귀하의 투자를 추적하지 않지만 예산을 수립하고 관리하는 데 탁월합니다.


YNAB는 저비용 예산 책정의 역량을 넘어서는 예산 책정에 관한 모든 것을 진행하고 있습니다 YNAB는 계속 진화합니다.


전화가 없거나 모든 일에 대한 원 스톱 쇼핑을 제공하지 않습니다. 금융에 두 가지 요소가 없습니다.


YNAB는 4 가지 기본 원칙에 초점을 맞 춥니 다 : 생계비를 지불하고 월급을 줄이고, 비오는 날을 제외하고, 펀치로 굴립니다. 돈이 어디로 갔는지를 추적하는 것과 그 위치를 알려주는 것에 대한 것보다 적습니다. 이것은 0 기반 예산 책정에 특히 관심이있는 사람들에게 훌륭한 소프트웨어 옵션입니다.


이 앱은 모든 달러에 일자리를 제공하는 전략을 좋아하는 팬들과 비슷한 컬트를 따르고 있습니다. YNAB는 예산 우선이며 귀하와 귀하의 가족이 귀하가 벌어 들인 모든 1 달러를 어떻게 지출, 저축 또는 투자하는지에 대해 생각하도록 고안되었습니다.


돈.


Quicken for Mac에 대한 대안을 찾으십니까? 머니 언스가 당신에게 큰 대안이 될 수 있습니다. 이 도구를 사용하여 무료로 100 건의 거래를 관리하거나 49.99 달러에서 즉시 구매할 수 있습니다. 이 앱을 사용하면 투자를 관리하고 제 시간에 청구서를 지불하고 예산을 만들 수 있습니다.


Mac 용 Quicken을위한 알맞은 대안 예산 청구서 및 미리 알림을 쉽게 확인하십시오.


Quicken에서 데이터를 전송하는 것은 어려울 수 있습니다.


Moneydance는 데스크톱 응용 프로그램입니다. 그것은 당신이 예산을 만들 수 있도록, 당신에게 청구서 지불 알림을 제공하고, 유용한 금융 차트와 그래프를 생성하고 투자 지원을 제공합니다. 자동 업데이트를 위해 계정을 온라인으로 연결하거나 수동으로 정보를 입력 할 수 있습니다.


Mac, Windows 및 Linux 사용자는 모두이 데스크톱 기반 응용 프로그램을 사용할 수 있습니다. 이것은 Quicken의 가장 경쟁자 중 하나이며 원장 기반 계정 관리와 유용한 그래픽 및 보고서가 두드러집니다.


Moneyspire.


Moneyspire는 모든 거래를 추적하고 예산을 지원하여 돈을 정리하는 것을 목표로하는 개인 금융 플랫폼입니다. 그러나 안드로이드 지원, 성가신 가입 절차 및 제한된 기능이 없기 때문에 거기에 더 나은 개인 금융 애플 리케이션이 있습니다.


One Screen View 좋은 고객 서비스 Linux 지원.


번거로운 설치 안드로이드 지원 안 함 가능한 은행 수수료 무료 앱이 제한되어 있습니다.


Moneyspire는 Windows, Mac 및 Linux에 대한 지원을 제공합니다. 은행에서 예산을 만들고 거래를 다운로드 할 수 있습니다. Moneyspire는 무료이며 웹 사이트에서 다운로드 할 수 있습니다. 모바일 버전은 Android 지원없이 iOS에서만 사용할 수 있습니다.


Moneyspire는 돈 관리를 쉽게하기 위해 초점을 맞추고 있으며, 간단하고 쉬운보기를 통해 그렇게합니다. 앱에서 대부분의 시간은 한 화면에서 이루어 지므로보기간에 이동할 필요가 없습니다.


은행 업무.


Banktivity 6은 ​​Windows 용 Quicken 만 제공하는 몇 가지 기능을 제공하여 Mac 용 Quicken이 잘못되었다고 생각하는 개인 금융 소프트웨어입니다. 그러나 은행 계좌를 연결하려면 연회비를 지불해야하므로 값이 싸지는 않습니다.


강력한 Macintosh 지원 사설 클라우드 동기화 다중 통화 태그 지정 보고서 내보내기.


값 비싼 필요 최신 MacOS iPhone App 비용 추가 외평 포트홀리로 분류.


Banktivity는 Moneydance 및 Moneyspire와 함께 Apple의 MacOS 운영 체제 용 기본 응용 프로그램 중 하나입니다. 이 세 가지 중에서 Banktivity는 가장 많은 기능을 갖춘 은행입니다. 또한 Quicken for Windows와 마찬가지로 Banktivity는 iPad, iPhone 및 Apple Watch와 모바일 동기화를 제공합니다.


Mac 사용자는 기뻐합니다. 이 Mac First 앱은 Mac 랩퍼에 Windows 프로그램을 설치하는 것보다 Mac 컴퓨터에서 자연스럽게 보입니다. 은행 업무는 쉽게 탐색 할 수 있으며 필요한 것을 신속하게 찾을 수 있습니다. 또는 작업 공간 (페이지)을 설정하여 원할 때 원하는 것을 정확히 볼 수 있습니다.


백작.


CountAbout은 다른 앱에서 제공하는 정교한 계획 도구가 없지만 현재 개인 재정을 관리하고 예산을 책정하는 데 유용한 도구가 될 수 있습니다. 강조 :이 앱을 사용하면 한 곳에서 모든 개인 금융 계좌를 쉽게 동기화 할 수 있습니다.


스마트 폰 액세스 빠른 가져 오기 또는 민트 거래 가져 오기 광고가 없습니다.


청구서 수수료 없음 연회비 재정 계획 없음.


CountAbout은 트랜잭션을 하나의 중앙 위치로 자동 다운로드하고 예산을 쉽게 작성할 수있게 해주는 온라인 서비스입니다. CountAbout만의 특별한 점은 Mint 또는 Quicken에서 기존 거래를 가져올 수 있다는 것입니다. 무료 15 일 평가판에 가입하십시오.


Quicken 또는 Mint에서 가져올 수있는 웹 기반 개인 금융 응용 프로그램을 찾는 것은 드뭅니다. 그러나 CountAbout은 귀하를 대상으로합니다. 또한 휴대 전화에서 데이터에 액세스 할 수 있습니다. CountAbout은 무료는 아니지만 깨끗하고 광고없는 환경을 제공합니다.


PocketSmith.


PocketSmith는 사용하기 쉽고 편리한 개인 금융 소프트웨어로서 지출, 신용 및 투자 계좌를 추적하고 미래 재정을 예측할 수 있습니다. 불행히도 무료 버전을 사용하려는 경우 다른 무료 개인 금융 응용 프로그램에 비해 기능이 다소 제한적입니다.


유연성 단일성 사건 추적 당신의 자신의 종류를 창조하십시오 박하 매끄러운 등록 과정과 호환이되는 Google 같이 달력 체계.


당신은 주간에 무료 버전이 제한되지 않습니다.


웹 기반 포켓 스미스 (PocketSmith)는 지출을 추적 할뿐만 아니라 미래 금융 사진의 전망을 생성합니다. 또한 원하는 날짜에 시작하는 매월, 매주 또는 일일 예산을 만들 수도 있습니다 (매월 1 일까지 대기하지 않아도됩니다).


PocketSmith는 설치 및 사용이 쉽고 유연하며 편리합니다. 또한 고유 한 캘린더 기능은 매우 편리하며 재정의 미래에 대해 알려줍니다.


온라인 Quickbooks.


QuickBooks Online은 이길 수있는 온라인 서비스입니다. 그들의 서비스는 사용하기 쉽고 대부분의 중소기업에 적합합니다. 단점은 고객 지원이 열악하다는 것입니다.


사용하기 쉬운 온라인 뱅킹 모바일 액세스 타사 응용 프로그램.


고객 서비스 가난한 고객이 데이터를 가져 오기 어려움.


전체 회계 소프트웨어가 필요하거나 비즈니스와 같은 개인 금융을 취급하는 개인에게는 QuickBooks Online이 귀하의 답변입니다. 시간제 허슬, 풀 타임 비즈니스 또는 부동산 관리 QuickBooks는 비트가 될 수 없습니다. Google의 권장 회계 소프트웨어입니다. 게다가 그들은 30 일 무료 평가판을 가지고 있습니다.


독자 : 당신은 어떤 대안을 좋아합니까? 가장 좋아하는 소프트웨어 옵션은 무엇입니까? Quicken 대안에 대한 또 다른 제안이 있습니까? 코멘트를 남겨주세요!


당신을 위해 제안했다.


개인 자본 검토 2017 - 귀하의 투자를 무료로 추적하십시오.


Quicken을 개인 자본으로 전환 한 이유.


Quicken은 판매되었습니다 ... 다음은 무엇입니까?


민트 대안 2017 - 더 나은 개인 금융 소프트웨어.


저는 여전히 Windows 7 컴퓨터에서 Quicken 98을 사용하고 있습니다. 오직 probn 만 플로피를 백업 할 것을 요구하지만, 나는 C :로 백업하도록 구성 할 수 있었다. 나는 아직도 Quicken 98처럼 사용하기 쉬운 대안을 찾고있다.


그것이 나라면 온라인 옵션으로 마이그레이션 할 것입니다. 거의 20 세가 넘는 프로그램으로 플로피 디스크를 사용하도록 요청하면 아마도 시간 낭비 일 것입니다.


내 Quicken 여전히 잘 작동, 다운로드 진술 옵션을 사용하지, 나는 그것을 수동으로 선호하고 내 C 드라이브에 멋지게 백업, 단지 clikck 플로피 disl에 대한 질문. Quicken을 사용하기 전에 나는 페이지 수표 (공짜)라는 앱을 사용 했었습니다. 지불 할 용의가 있다고해도 시장에서 사라졌고, Quicken 98은 제가 찾을 수있는 것 중 가장 가까웠습니다. 나는 온라인으로 어떤 것을 후원 할 의사가 없다.


1980 년대에 BASIC에서 기초 금융 추적 프로그램을 작성했습니다. 1990 년대 초 나는 기쁘게 '퀵큰'악대에 뛰어 들었다. 1998 년에 저는 은행이 Quicken에서 은행 데이터를 다운로드 할 수 있도록 변경했습니다. 갑자기 데이터 입력을 할 필요가 없었으며 모든 것이 잘되었습니다.


회사에서 Quicken이 개구리를 Intuit에서 멀리 떠나려고 할 때, 재무 데이터를 클라우드에 집어 넣어 "집계"할 것인지 묻습니다. 매년 구독료를 지불하고 싶습니다. 아니면 내 데이터를 추가하고 변경할 수있는 능력을 잠그고 있습니까? 이것은 ransomware처럼 많이 들립니다!


Quicken의 기존 버전을 최대한 오래 사용할 예정입니다. 현재 계획 b에 대한 나의 생각은 Excel에서 모든 것을하는 것입니다.


Quicken for Windows를 MAC에서 실행합니다. Windows 10은 가상 컴퓨터 (Parallels Software)에서 실행됩니다. 최근의 Quicken 2015 업데이트 버전에서는 다양한 xxx. exe 프로그램을 종료해야합니다. 이렇게하면 가상 시스템이 중단되므로 Windows가 종료되므로 업데이트가 필요하지 않습니다. 빠른 지원에는 해결책이 없습니다.


저는 1990 년 초부터 Quicken을 사용했으며, 주로 은행 및 신용 카드 비용 추적 및 청구서 지불을위한 수표 발행을 위해 사용되었습니다. 오늘은 Intuit에서 새로운 Quicken 웹 사이트로 마이그레이션해야했습니다. 결과적으로 Intuit ID를 포기하고 새로운 Quicken ID를 만들어야했습니다. 내 intuit ID는 내가 작성한 이름 이었지만 Quicken ID는 유효한 전자 메일 주소 여야합니다. 그래서 나는 내 일반 전자 메일 주소를 사용하여 새 ID를 입력 한 다음 그 ID를 사용하여 로그인해야했습니다. Quicken (프로그램)에서 Old Intuit ID (전자 메일)로 User ID 필드를 자동 완성 했으므로 내 새 Quicken ID로 덮어 씁니다. 나는 물속에서 죽었다. 나는 채팅 세션을 시작했고 결국 로그인 할 수있었습니다 (채팅 시간은 3 시간이 넘었습니다. 주중에는 전화 지원이없고 전화 지원에는 프리미엄 지원이 필요합니다).


Intuit에서 Quicken으로의 마이그레이션을 완료했을 때 나는 환영 받았다. 환영의 인사로 인사를 나눴다. 환영을 받으면 빠른 데이터 파일이 서버 중 하나로 내 보낸 것으로 의심됩니다. 나는 은행 서비스를위한 패스워드뿐만 아니라 투자 계좌에 대한 액세스 정보를 포함하는 나의 데이터를 적절히 보호 할 수있는 그러한 서비스를 신뢰할 수 없기 때문에 모바일 장치 사용에 가입하지 않았으며, 모바일 장치에서 계정을 관리 할 수 ​​있습니다. 내가 일하는 에이전트는 Quicken이 해당 데이터에 액세스하지 못했다고 주장했지만 모바일 장치가 해당 데이터에 액세스하지 않고 계정을 관리 할 수있는 방법이 없었으며 아무 것도 없을 것이라고 지적했습니다. Quicken이 내 집 컴퓨터의 데이터가 꺼져있을 때 데이터에 액세스 할 수있는 방법. Quicken은 업데이트 될 복사본을 가지고있을 것이고, 컴퓨터에서 quicken을 실행하면 클라우드의 데이터와 동기화 될 것입니다. 나는 그것이 그런 경우가 아니면 할 수있는 다른 방법이 없다고 생각할 수 있습니다. 요원은 내가 틀렸다고 주장했다.


신용 정보 기관 및 정부 웹 사이트 등의 해킹을 감안할 때, 나는 온라인 서비스에 전혀 자신감이 없으며 내 전화로 내 재정을 관리하려고하지 않을 것입니다. 나는 보안 전문가이지만 웹 기반 서비스는 아니지만 국방부와 정부의 보안 통신을위한 고도의 보안 통신 장치를 설계하는 데 전문 지식을 갖고 있습니다. 나는 존재하는 취약성의 종류를 이해하고 있으며, 인터넷은 해커가 웹에 연결된 모든 것을 시도하고 액세스 할 수있는 직접적인 파이프 라인입니다. 개별 사용자로서 나는 공격의 대상이 아니지만 Quicken과 같은 재무 관리 서비스 회사는 크고 가치있는 목표이며 확실히 목표로 삼을 것입니다.


나는 몇 년 동안 quicken의 모든 버그와 버크와 함께 살았지만, 나는 내게 수표를 쓰고 청구서를 지불 할 수 있도록 내 은행 계좌, 신용 카드 거래 등을 관리 할 수있는 능력을 제공하는 무언가를 찾고있다. 나는 클라우드 기반 서비스를 필요로하거나 원하지 않는다.


안녕하세요 John, 거의 모든 서비스가 클라우드 기반이거나 그 방향으로 나아가고 있습니다. 데스크톱 기반 서비스는 요즘 우리가 온라인에서 할 수있는 것에 대한 권력과 선호도를 따라갈 수 있습니다.


나는 약 20 년 동안 Quicken을 사용 해왔다. 오늘 Quicken을 새 노트북으로 이동하려면 업그레이드를 $ 109.00에 구입해야한다는 것을 알았습니다. 나는 그것을 예산 책정과 나의 수표 책에 대한 나의 경비 추적에만 사용한다. 나는이 소프트웨어를 내 노트북에서만 사용하고 Android 휴대 전화에서는 사용하지 않습니다. Quicken을 랩탑에서 사용할 수 있고 온라인 상태가 아니어야하는 다른 프로그램으로 바꾸고 싶습니다. 누구든지 어떤 제안이 있습니다.


어떤 프로그램이 부동산 회사 / 부동산 중개인에게 권장 할만한 프로그램입니까?


그들 중 누구도, 당신이 사업이기 때문에 Quickbooks 온라인. 자세한 내용은 리뷰를 참조하십시오.


나는 20 년의 Quicken Home & amp; amp; 비즈니스 파일 & # 8211; 나는 그것들 중 많은 것을 볼 수 있는데, 외장 하드 드라이브의 백업 파일, 노턴 OLBU 클라우드 등에서 볼 수있다. 그러나 나는 그것을 수리하지 않았고 6 월 8 일에 왜 작동했는지에 대한 설명이 없다. 6 월 10 일. 나는 몇 주를 잃었고, 7 명은 수리하려고 노력했고 필사적이었다. 온라인 뱅킹, 세금보고, 세무 신고 비용 수동 수거가 필요합니다. 나는 몰라. & # 8217; 내가 2017 년을 복제하거나 지난 몇 년간의 세금 정보에 액세스 할 수있는 방법을 안다. 보고합니다. 그것은 압도적 인 것이다. MS는 도움을 줄 수 없으며 Norton은 도움을 줄 수 없으며 가능한 모든 곳에서 작업 할 수있었습니다. Toms Hardware, 블리핑 컴퓨터를 사용하면 누구나 도움을 얻으려고 노력했습니다. & # 8211; Quicken을 제외하고. 나는 더 쓸모없는 기술자 그룹을 만난 적이 없다. 내 인생에서. 솔직히 말해서 나는 PC보다 더 많이 기능하고 그들이 어떻게 도움이되는지 가르쳐 주었다. 나는 PC의 내장과 함께 작업 했으므로 앞으로 나아갈 때가 거의 없었다. PC는 6 살이며, 그 모델을 가진 나쁜 마더 보드가보고되었습니다. & # 8221; 고마워.


저는 캐나다의 Quicken Edition을 10 년 이상 사용해 왔지만 회사를 해산 할 때가되었습니다.


지난 2 일 동안 저는 전화로 1 시간 반 이상을 지원하여 문제를 해결하기 위해 노력하고 더 많은 시간을 보냈습니다. 그들은 5 월 말까지 지원 약속을 더 이상 이행하지 않을 것이라고 말했습니다. 2017.


화요일에 전날의 뱅킹 정보를 업데이트 할 수 없었습니다. 두 개의 다른 금융 기관에서 QFX 데이터 파일을 다운로드했지만 업로드하지 못했습니다. 파일을 클릭하면 파일 'Quicken2014.msi'가 검색됩니다.


Quicken에 전화를 걸었고 첫 번째 지원 담당자가 Microsoft 문제라고 말하면서 프로그램을 재설치 할 수 없었습니다.


새 노트북에 디스크 드라이브가 없기 때문에 Intuit Quicken Home & amp; Business 2014 Canadian Edition, and copied the disc files unto an older laptop, and then transferred that zip folder & files to my current machine. Installation went fine. Attempted to update the banking QFX files once again withour success. This time the program was “blind and dumb” & # 8230; said I didn’t have an internet connection — (which I did) and requested my Intuit ID. Efforts to input it, repeatedly failed.


I contacted Quicken again and again the support agent was unaware that support for Canadian Quicken was supposed to continue until the end of May 2017.


Continued efforts to seek help and download the MONDO patch update were frustrating, as the agent discovered the links to support pages are gone and help is unavailable for Canadian 2014 versions — the program will no longer allow connection to banks or allow any downloads to update accounts.


The solution? The agent offered me a $10 discount, attempting to entice me to upgrade to Quicken 2017.


In view of the poor experience, lack of knowledge exhibited and failure to honour the support promise, let’s just say I’m not anxious to buy.


Anyone suggest a good software alternative to Quicken that allows me to transfer my existing data? I’ve already looked at a number but am open to opinions based on your experiences.


I have used Quicken for many years with no problems until a few days ago. I am currently using Quicken Deluxe 2013 (with Windows 10). I use it only for checking account management, including printing checks, reconciling monthly statements, and sorting transactions into categories for generating income tax data. I do not download anything from my bank or credit union. So I need just a smoothly functioning checkbook program. A few days ago I opened Quicken and several years of checking entries had mysteriously disappeared. I tried to restore the data from my Quicken online backup/restore account, and even more entries disappeared. After reading of similar problems had by others, I am reluctant to continue to use Quicken. I need an alternative. 어떤 제안?


Quicken for Mac 2016 is probably the worst computer program I have ever used. I have been trying to set up consistent on-line bill paying options and can’t do it. Bank of America says Quicken has terminated their direct connect option and Quicken says it should work.


Don’t buy Quicken for Mac 2016 – it’s not ready for prime time.


I am a Quicken user from their beginning, and still use it. I stopped “updating” years ago when they began to strip out functions to sell indivitually. The old versions WILL still work and are not buggy, but they won’t do the bill pay from Quicken or the auto download from all your accounts that require you to “upgrade to latest version”. I stopped at V2000 and it does and the portfolir management, charting, transaction posting and management entered manually, but it works. And it will generate “tax prep reports” that you can print and enter data into TurboTax, which I have also used decades. I struggled with switching to Windows versions of their programs, but that allowed use of much larger files, and I have decades of data in use. All of it is on my own storage – a network server is not costly and keeps your data in house. Encrypted. Safe. Cloud, to me, is flatulance! I don’t want it.


If you watch what they are doing, you can sense they are switching those who will follow them to “rent ware”. This concept was attempted in the DOS days too, and the concept was to use software stored on a remote server, connected through COMPUSERVE, or similar, via 300 baud modem. Remember the huge long distance phone bills in those days? And when you installed this “service” on your HD, whatever you did passed through your new “service”. To escape required a new DOS install. Looks to me like Windows 10 is headed that way. Do you really need it? Or want it?


I’ve been using YNAB for the past week. I think this is great for smaller, single person budgets, but not for a larger one with multiple bills every month. There is no calendar to put bills on, instead all future bills are listed right in your account register, which bogs it down. You also do not put your income in your budget, only your withdrawals. I’m not sure why that point of that is. My budget says its $4000 a month, but if you don’t add in your inflow how are you supposed to know how much extra funds you have for paying off debt or putting into savings? Its a great looking program, but won’t work for our household.


I am looking for a free simple financial software with a mobile app. I just need to manage one checking account and have access to my budget on the mobile app. I am an it professional and would prefer a desktop version were i can store the data file in Syncplicity or Dropbox.


Now with Quicken’s ID verification, if you use wifi, you have to have a code ed to you each time you sign on! They say it’s only every two weeks, but I just sat on a chat for an hour to find out if you’re not hardwired, it’s EVERY time. Ridiculous.


I too have used Quicken for the last 20 years and it runs my life and I’ve adapted it to run my business. My last update was in 2007 as the product was pulled from the uk, I had to register my copy to a random address in the states to get it to work.


We have a product here now called quick books also by intuit, which I have installed today to see if I can transfer my files. It won’t accept them.


I’m a letting agent and the categories on quicken allow all of my landlords to have their own account and like the author I have over 60 accounts on the product and the register feature is invaluable for me.


I need to find alternative software or upgrade to a newer version of quicken – my concerns are that as I’m a uk user it won’t allow ne to do this, but if I could then maybe I could transfer to a different uk product by intuit that’s available in the uk.


I am not technical …. Don’t need automatic downloads fron the banks and don’t use all of the features of quicken.


If anyone has any advice I would be grateful.


Do any of the alternatives involve a way to put in transaction (current and future) and then reconcile them? Mint doesn’t seem to have that option.


The desktop apps yes, online apps no.


I had been a Quicken user >20 years. But for years I have become increasingly frustrated, and actually quite irritated, over the bugs and poor support. Additionally, I am a Mac user and I had to run Windows on Parallels just to keep Quicken. So I finally took the plunge and converted to iBank. I have to say, the transition requires some commitment – you have to learn a new UI and go through the conversion process – but it is worth it.


Some tips if you decide to convert: I found there were too many problems if I imported my entire Quicken database. Better to just import last couple of months of data for one or two accounts and basically start fresh, without all your historical transactions going back many years. This way you have less historical stuff to clean up. (I got duplicates of some imported transactions.) In fact, I would not have done any import if not for the fact I wanted to bring over all my customized categories. I also found that if I created an account fresh in iBank and set it up for online access, the initial online bank feed would typically shoot across a bunch of recent transactions, in some cases a month’s worth. So just creating accounts from scratch worked pretty well. It gave me warm fuzzies to see the account created with a few weeks of recent transactions and accurate balance. Another thing I discovered – and this is the only drawback – was that for some financial institutions which supported Direct Connect to Quicken, iBank requires me to use their Direct Access service, which is a subscription service that costs $.


Overall, I am happy I made the change and I’m free from Quicken. It takes a while to learn iBank and figure out some things which aren’t clearly spelled out in the documentation. But it’s worth it to get away from the aggravation of Quicken’s bugs and lack of support.


I read about your suggestions to replace Quicken. Don’t have an investment account, so none ofthem appeal to me. Do you know of a program that will compare to Quicken plus handle rental property?


I know of no such product/service that can do what Quicken can do.


Do any of these other options allow import of Quicken data? Sometimes need to go back to find out about a personal transaction.


iBank, Moneydance, YNAB, and GNUCash all support imports from Quicken. They do it through the QIF file format. Some do it better than others.


On the Mac side consider See Finance. Very solid on the accounting side. Bugs are few a far between. Not flashy, but does everything it needs to do. Great support, responsive developer … the product is the big fish in their pond, not like Quicken Mac’s little fish in Intuit’s giant pond.


I have used Quicken for years and like many here had to stop using it when I chose not to upgrade to 2015. I am not yet a fan of the cloud only because I’d rather have the information on my computer than on a server somewhere that could get hacked. That’s just me, though. I purchased MoneyDance. It is ok. It takes more work to reconcile transactions, at least for me it did. I have yet to finish reconciling transactions from all of last year. It would probably have been easier if I had not imported my Quicken data. Like others, I am waiting for someone else to develop an amazing program for home use that downloads and reconciles smoothly.


Well I had been a Quicken user for 15+ years, and I have watched it go from bad to worse over the last 10. Most recently it was actually screwing up my account records. When I searched around for an alternative, I came up with CountAbout. It does everything I need to keep track of my accounts. I never did use Quicken for investment tracking, so this was not important to me.


What was important was the ability to access my info from my Android phone. Of course you can do this with Quicken if you go the “sync with the cloud” route, but if you are going to do that why not have it in the cloud in the first place? I find it liberating not to have to worry about a locally-based database, with all the backup implications.


I have been an “early adopter” of Countabout for almost a year now, and I have to say that I am very happy with the product, its capabilities, and the incredibly rapid support response. For me there is no looking back.


I have not opened Quicken for at least 6 months. I am not concerned with importing all my old Quicken data. I keep it around for historical reference purposes, but that’s all.


Of course CountAbout has just released the Quicken import feature, for those who need it, along with a limited inclusion of investment balances, and multi-factor authentication.


I’m very happy with CountAbout, and as long as they keep it as clean and light as it is now, I’m sure I will stay with it.


I, too, having been a long time Quicken user and am having multiple problems with downloading balances, database integrity, crashes, etc.


I bank with Bank of America and they’re recently added something called “My Portfolio” which I’m going to try out. I mainly used Quicken to track multiple accounts and keep track of spending by category. Hopefully I can do those basics on the BoA site.


I was a Money user and was among those forced to use Quicken. It was frustrating at first, but I finally figured most of Quicken out. It is a non-intuitive program. I’m in the 2013 version so Intuit’s standard 3-year sunset should not affect me yet, but for whatever reason, my credit union recently stopped allowing me to download into Quicken. Undaunted, I found an easy software utility that will allow me to download a *.qbo (for QuickBooks) file from my credit union, run it through the utility, and then Quicken will import it (pretending it is another bank!). Check out OFX Cleaner from BigRedConsulting. Works like a charm.


My long-term strategy, however, is to move to QuickBooks Online (QBO), or one of the QuickBooks desktop programs for my personal financial management as I believe Quicken will start to die (or continue to do so, it seems.) I will have to give up investment management because QuickBooks does not do that well, but I had a really hard time with that area in Quicken anyway. Will let my broker manage that, ha! So my answer to the question is the only viable alternatives I see are QuickBooks Online or QuickBooks Pro desktop version.


I love how the question, “which alternative do you use” turned into an open rant about Quicken. Fellow users, I feel your pain, but with all due respect I did not come here to hear about your problems. I did come here to see if there were any alternatives, of which there seem to be (inexplicably) few.


I have told my computer-code writing brother-in-law, on more than one occasion, that if he wants to get rich he should develop a cloud-based, user-friendly, low-cost alternative to Quicken. I cannot understand why this market is so devoid of options. Mint, a Quicken offshoot, blows. There are seemingly no viable alternatives.


In any event, it doesn’t appear there are many options. Maybe I’ll try Money Manager, the only alternative that was actually offered. Hope you all make it through okay!


I have used Quicken for over 20 years. I recently was forced to upgrade form Quicken 2012 to 2015 because Quicken stopped supporting the 2012 version and online transactions with my banks stopped working. Now that I have Quicken 2015 there has been nothing but trouble with online banking. I need to continually reset accounts, accounts get renamed, Quicken pocks up during resets and I have to kill it and restart, After months of frustration I finally called Quicken support. They told me my Quicken data file was corrupt, probably because of a virus on my system. (Note: I am diligent about scanning my system and protecting my data and have never had this problem before Quicken 2015, what a coincidence). They informed me they could fix it and have me multiple plans to choose from (single year or multiple year) starting at over $300. I declined.


So I did a fresh install on a different computer. Recreated my Quicken home from scratch. I have the same problems. So much for Quickens integrity.


Why is Quicken a favorite of yours? I’ve been using it for 2 decades or more and what I find is every time I upgrade, which they force you to do, it gets worse. More bugs, features that used to work don’t work any more, etc. Frankly, I’d go back to the DOS version if I could! Or at least the version from 15 years ago. Seriously.


Suddenly Quicken 2012 stopped interfacing with my bank. I understand that 2015 is a nightmare. Does anyone have any ideas on what we might do to fix this? I’d be grateful.


Same for me: Q’12 just stopped working. Luckily, I did research before buying ’15. I’m going to try some listed here, Hopefully one is at least as useful as my old standby Excel workbook.


I just received a notice I have to upgrade to Quicken 2015 or my software will stop downloading my bank transactions. I hate Quicken. You can never speak with a live person. I have a very simple need. CHecking/Savings/ other small accounts/Annual Reports of the activity. Don’t have investments or porfolio I need to keep updated. Any suggestions on a Good software that will provide support and not Extort upgrades from you.


i’ve been a quicken user since the 80’s and recently i decided to upgrade to Quicken 2015 Deluxe from 2012. it was a freakin’ fiasco and i lost of most of my data (10 years) and it was a nightmare trying to get support (it’s all online and no real person to speak with plus you have to use the Intuit webpage and it sux too).


anyway, i gave up with the upgrade and reverted to 2012 again; however, i’m now looking for an alternative personal financial package. my 2012 works fine but it’s Quicken and they don’t deserve my continued loyalty.


I AGREE TOTALLY. SO HARD TO FIND SOMETHING COMPARABLE.


I agree that Quicken is a buggy software and Intuit is a 19th century-style company that can’t adapt to the web. When I tried to enter a Fed. Tax Withholding on one of my investment accounts I received a message asking for a Payee/Description. If anyone has any info on how to correct this situation, please contact me.


Quicken 2015. what fresh new hell is this? 1 step forward & 2 steps back. my files keep getting corrupted, my bank keeps rejecting my sync? I wasn’t even going to upgrade but the dang thing kept popping up AD’s (I mean SERIOUSLY I pay good money for ADWARE?) And if you DONT upgrade they change the protocols with the bank so you HAVE to upgrade, Screwing up all of your data files. (I have 20+YEARS of data files to convert each time.) And what is with needing to log in with an Intuit password. I do not WANT my files connected to THEIR cloud server!


I’ve been a Quicken (and TurboTax) user for the better part of 20 years. I agree they have realy gone downhill. With respect to the online balance problem, I used to be able to reconcile to online balance which inevitably matched my cleared balance. Now, no matter what I do it seems to be using the statement balance – which makes it nearly impossible for me to reconcile my accounts any more, since I no longer get monthly statements. What a pain! Time to switch.


I am so sick of quicken. it doesn’t work. they can’t fix it. There’s NO ONE to talk to. I need an alternative NOW.


Anything is better than Quicken. I used MS Money for years. It was intuitive, worked flawlessly. When they went away, I began to have nothing but trouble with Quicken. Reaching their support is a pain, and then they waste my time, always ending by telling me my file must be corrupt, so I need to start over. How they manage to dominate the market with this buggy, awkward software is being me.


I just cancelled my order and requested that my account be erased. This company has truly gone to crap. There must be some competition, somewhere, that isn’t created by Intuit. (Because I’m not going to QuickBooks, either.) Anyone? Because I really used to like Quicken Home & Business, but they processed an order for this without telling me they didn’t create a version for Mac. Idiots! This is NOT a way to do business.


I like Money Manager Ex. It’s free and portable. While not perfect, I’ve been using it for 6 years to track my finances.


We recommend Personal Capital and YNAB out of the entries, these are online services. Otherwise if staying local Quicken is still the best.


No it uses Intuit’s services to download and sync data from your financial institutions.


Advertiser Disclosure.


Featured Personal Finance Software.


Banktivity CountAbout Mint Moneydance Moneyspire Quicken 2018 for Windows Quicken 2018 for Mac Personal Capital (recommended) YNAB (recommended)


Personal Finance Resources.


Investor Junkie Testimonials.


목차.


Helping make finance easy. Investor Junkie is your shortcut to financial freedom. We know that managing finances is not easy. We analyze and compare tools to help you make the best decisions for your personal financial situation.


Subscribe to the Investor Junkie Newsletter.


Stay Connected to Investor Junkie.


Investor Junkie is a financial publisher that does not offer any personal financial advice or advocate the purchase or sale of any security or investment for any specific individual. Members should be aware that investment markets have inherent risks, and past performance does not assure future results. Investor Junkie has advertising relationships with some of the offers listed on this website. Investor Junkie does attempt to take a reasonable and good faith approach to maintaining objectivity towards providing referrals that are in the best interest of readers. Investor Junkie strives to keep its information accurate and up to date. The information on Investor Junkie could be different from what you find when visiting a third-party website. All products are presented without warranty. For more information, please read our full disclaimer.


Add capability to enter stock options and restricted stock units grants in Quicken for Mac.


Posted 1 year ago.


and it can be selected when you enter a manual transaction. Then you can use the right commands to create the transaction.. I still think there is a problem with cost basis.. because it has a problem with 1 option equals 100 shares. So i am not sure how complete all the info is, but right now for me I have been able to manually add my option trades. I have not been able to clean up converted transactions ( i converted from windows version) However, i find once they have expired, the overall account reflects that, i. e. the option is gone. and i add another manual transaction to counter any open aspects of the converted transaction. (in many cases there will be 99 shares hanging out there because it thought the trade was just 1). I hope this helps.. best i can figure out at this point.


The portfolio view shows (I've transposed columns and rows for easier entry as pure text):


Symbol: ANSS 170421C00095000.


Cost Basis: -$44922.00.


Total Gain/Loss: +44504.00 (99.07%)


The total Gain/Loss is the difference between the correct Value and the incorrect cost basis.


The correct cost basis is -$449.22 and the correct Gain/Loss is +$31.22(6.95%)


Quicken team, please provide an estimate on when it'll be supported.

No comments:

Post a Comment